tisdag 22 maj 2012

Arg som ett bi!!!

Jag ber om ursäkt om blommorna på vår gård råkade stå i vägen för er i natt och att cyklarna i vårt cykelskjul på vår tomt också råkade vara i vägen. Ska inte upprepas jag lovar!

Vi borde givetvis ha dragit in alla våra cyklar i sovrummet och haft alla uteblommorna på köksbordet så hade ni sluppit snubbla och välta ur allt och dessutom trasslat in benen i cyklarna så de släpades med er ut !

Om jag är arg för att du/ni/någon hällde ut våra blommor i en stor hög på gräsmattan och släpade ut cyklarna på gatan??? Jan vad f*n tror ni...jä*la idioter!!!

Blev en sugig start på morgonen när jag möttes av synen av tre krukor med blommor i en stor hög bredvid brevlådan. Var fortfarande arg när maken ringde för att berätta samma sak. Släng dem på tippen var mitt svar, jag tänker då inte befatta mig med att plantera om dem. Men älsklingen var snäll nog och planterade om dem, på sitt alldeles egna lilla sätt (påstår att det blev två blommor över) som jag är helt säker på att det blir jättebra. Allt behöver inte vara på mitt sätt jämt (bara nästan jämt haha).

Får se om de tar sig, för de ser rätt så tilltygade och mosiga ut just nu.

Nog med svordomar, nu blickar vi framåt istället!

Hoppas er dag startade bättre än min!

♥ KRaM aNNiCa ♥


Finn fem fel
Igår såg det ut som på översta bilden, i morse möttes jag av den nedersta bilden
Gissa vem jag gillar bäst
Om jag blev arg??
Några svordomar blev det allt, jag har ju trots allt lärt mig från de bästa =)


11 kommentarer:

  1. Fy vad irriterande!! Vem gör en sådan sak?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, det kan man fundera. Men jag låter bli, orkar inte grubbla på det nå mer. Bara att gå vidare och hoppas på att det inte händer igen.
      Kram Annica

      Radera
  2. Men vad tråkigt :(. Om de kunde låta bli andras saker! Maken har säkert gjort ett bra jobb med planteringen, se till att vattna och pyssla om dem så tar de sig nog. Vad skulle de på cyklarna att göra, de var väl låsta antar jag.
    Lägg det här bakom dig nu och återgå till att vara positiva och glada du :)
    Styrkekramar från A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Tror maken har gjort ett fantastiskt jobb och de verkar ha repat sig skapligt.
      Kram Annica

      Radera
  3. Men nu blir jag riktigt arg, varför finns det människor som bara ska förstöra för andra. Vad får de ut av det hela? Intelligensbefriade måste de vara hela bunten!
    Kram Angie

    SvaraRadera
  4. Idioter! Varför?
    Jaja, man får tänka att det kunde varit värre.
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra Greta, man får ställa allt som händer i relation till vad som kunda ha hänt. Är ju eg bara lite blommor.
      Kram Annica

      Radera
  5. Men gumman då :( Förstår att du blev arg! Dina söta små blommor som du lagt ner sån möda på.
    Men låt dem inte förstöra din kväll och vecka. Du och vi är så mycket bättre än dem och vi borde inte ägna dem en enda tanke!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fördelen med att vara lite halvt dement är att jag inte kommer ihåg att jag ska tänka på det, har fullt sjå att klara av det som händer idag.
      Kram Annica

      Radera
  6. Hei venner,
    Er du ute etter kvalitet huset holder produkter. Du vil bli lurer på samlingen til nettstedet vårt. Vennligst besøk.
    Besøk her: http://www.eye4design.se/designbelysning-bordslampor-c-49_80.html

    SvaraRadera