lördag 26 maj 2012

Äntligen är hon här, världens sötaste bebis ♥

I torsdags den 24 maj kl 22.50 föddes den 
sötaste bebisen i hela världen ❤ 
(om jag är partisk? Nej då hihi)

Gissa om jag längtar efter att få träffa henne, och hennes mamma och pappa.
Men jag får hålla till godo med söta små bilder tills nästa helg, då ska vi gosa och mysa

Stolt "nästan" mormor är jag iaf, som vaknade av en fin liten godmorgonbild 
av en pigg liten tös i morse 

I går åkte jag och lillen i väg för att handla kläder till avslutningen. 
Hamnade på småbarnsavdelningen och höll aldrig på att ta mig därifrån. 
Oh my God, jag kommer att bli ruinerad
Måste be chefen om löneförhöjning :), för man vill ju köpa alla små söta bodysar, klänningar, 
strumpbyxor, gosedjur and you name it :)

Lillen hittade iaf ett par röda Chinos och ett par röda Chinos shorts och en röd keps. 
Skiftar snabbt i färgvalet, för några veckor sedan skulle allt vara turkost.

Lillen kanske inte är så liten längre, med sina 12 år och 159 cm tycker han att lillen är ett 
opassande smeknamn, men han får leva med det för han kommer alltid vara minst i den här familjen. 
Han är för övrigt inte den enda i familjen som växer som ogräs, de andra två mäter
numera 174,5 cm samt 178 cm i strumplästen.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Lillen är en färgglad kille som gillar kepsar...
...och Chinos i alla möjliga färger =)

8 kommentarer:

  1. Grattis, vad underbart! Hoppas det går fort till nästa helg så du får träffa det lilla underverket!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen helt underbart! Får några söta bilder varje dag som jag får hålla tillgoda med tills jag får hålla henne på riktigt. Längtar så!!!!
      Kram Annica

      Radera
  2. Vad roligt :). Åh jag som hade hoppats på en bild på det lilla underverket :(
    Kram Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir inga bilder i bloggen på den lilla sötnosen. Vill inte lägga ut bilder som inte redan finns på nätet, finns så mycket gallet folk som använder bilder till gud vet vad.
      Du får lite på mitt ord om att hon är söt :)
      Kram Annica

      Radera
  3. Vad kul att hon äntligen kommit :)
    Lillen är nog jättefin och helt moderiktig i sina färgglada kläder.
    Oj vilka långa killar du har, snart är det nog du som är minstingen i familjen :)
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, snart är jag minst, dröjer nog inte mer än ett år kanske så har även lillen dragit förbi. Men det gör mig ingenting, jag vill att de ska bli så långa som det bara går :)
      Kram Annica

      Radera
  4. Grattis! Roligt att den lilla flickan har kommit och att du nästan blivit mormor :)
    Hoppas det gick bra under förlossningen och att den lilla familjen mår bra!
    Kram Majken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlossningen gick bra och ut kom världens finaste lilla tjej :)
      Kram Annica

      Radera