tisdag 24 april 2012

Snart dags för flytt

Till helgen går flyttlasset. Inte mitt flyttlass men min mammas.
Bara till att kavla upp ärmarna och packa kartonger samt bära möbler.
Tur vi har två stora, starka tonåringar i familjen som kan bubba lite möbler. De kan behöva göra av med lite energi, för igår var alla sura och vresiga här hemma. Trodde det svepte in ett åskväder ett tag, för det skreks och smälldes i dörrar och sedan kom det arga, stampande fötter ner för trappan och ännu fler dörrsmällar. Vad de bråkade om? Datorn så klart *suck*

Men det är inte bara barnen som behöver bränna lite energi, jag behöver bränna massor av energi!
Passade på att svepa igenom alla butiker i Gävle i förrgår när det var två timmars uppehåll mellan fotbollsmatcherna.
Hittade en fin klänning som jag gärna vill ha på mig den 11 maj, men den är tajt. Den är inte för liten, men den visar alla skavanker om man har några...och just nu har jag några stycken...MEN DE SKA BORT!!!

Så nu är det fettförbränning som gäller, hmm och jag som åt en glass igår...skulle ju givetvis stått över den. Jaja, nya tag imon!

♥ KRaM aNNiCa ♥

En liten bellis får pryda vårt sovrumsfönstret.
Perfekt med plastblommor, ser så äkta ut, behöver ingen skötsel och kan återanvändas
hur många gånger som helst =)

4 kommentarer:

  1. Vilken tur att det inte var ni som skulle flytta med tanke på allt ni gjort om i huset.
    Tråkigt att vi inte fick se klänningen, blir ju nyfiken ju =(
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni har det i ert sovrumsfönster. Och grillen står därute och väntar på lite härligare väder ser jag =)
    Är också nyfiken, hur ser klänningen ut?
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Söt liten ljusstake och blomma <3
    En bild på klänningen tack!
    Kram Ebba

    SvaraRadera
  4. Haha tonåringar är bara så underbara :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera