torsdag 19 april 2012

SM Guld till Brynäs



Fan va gött!!!

Är en av de få som inte sett matchen idag, dels för att jag fått för mig att de ska förlora om jag tittar. Men mest för att jag inte har nerver för att klara av att sitta där och titta.

Är ju svårt att missa vad som händer då det stått två TV apparater på högsta ljudnivå här i huset. Men det är ok att bara lyssna, bara jag slipper sitta där och se matchen. En bra match i mina ögon är när favoritlaget leder med 12-0, då kan jag sitta i lugn och ro och njuta av matchen.

Undrar om vi får tända reklamskyltarna utan klagomål nu =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Silfverberg - kung på plan!





Svedberg - kung i målet!!!

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, den satt fint!
      Kram Annica

      Radera
  2. Grattis, vad kul för dig :)
    Själv är jag Djurgårdare och det gick ju inte lika bra för dem :(
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajdå, jag beklagar verkligen, har en chef som är djurgårdare också. Men ni får kämpa er upp i Elitserien igen bara!
      Kram Annica

      Radera
  3. Ja, heja Brynäs, yippie!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yippie!!! Måste betyda att vi är bäst i Sverige på skridskosporter, guld i bandy till SAIK, silver i bandy till SAIK och nu guld i hockey till Brynäs =)
      Kram Annica

      Radera