lördag 14 april 2012

Heja SAIK

Dags för säsongens första fotbollsmatch, SAIK P-99 mot Högbo. Klockslaget för matchen, 18.00, känns väl inte helt optimalt med tanke på att vi har lite ruggigt vårväder just nu. Men killarna får springa sig varma så får publiken frysa.

Lillen gjorde en liten vurpa med cykeln igår och har ont i sin axel och arm, så han var tvungen att stå över innebandymatchen på fm. Men han tror han kan fixa fotbollsmatchen, så jag hoppas han slipper för mycket närkontakt med Högbos forwards.

Nu håller vi tummarna för SAIK och givetvis även för Brynäs som spelar tredje perioden uppe i Skellefteå just nu, vore skönt om de grejade en seger så vi kan hämta hem SM guldet imon =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Den vackra pärlhyacinten vi fick från mamma har nu slagit ut och blommar för fullt.

6 kommentarer:

  1. Gick ju bra för Brynäs, hoppas det blev vinst för SAIK också :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vi fick nöja oss med seger för Brynäs. Killarna fick pisk rätt så rejält, men de kämpade tappert och det är ju det som är viktigast.
      Kram Annica

      Radera
  2. Fotboll nu? Då hoppas jag ni slapp snön, verkar snöa lite här och var idag :(
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja man kan ju fundera hur de tänker. Snö har vi inte sett skymten av, vi har haft sol hela dagen. Men däremot var det riktigt jädrans kallt att sitta i skuggan över en timme, tog mig över en timme i värmen innan jag kunde sluta skaka av köld =(
      Givetvis blev han budad till match imon också *brrr*
      Kram Annica

      Radera
  3. Lite väl kallt för fotboll tycker jag. Här snöar det för fullt.
    Kram Majken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog sjutton var det kallt =(
      Usch för snö i april, gärna mitt i vintern men inte nu!
      Kram Annica

      Radera