måndag 19 mars 2012

Vårteckensutmaning den tredje veckan

Jag och mina datorer är inte riktigt sams just nu, så jag är är helt i händerna på min iPhone. Fråga mig inte hur man länkar i ett inlägg från mobilen, för jag har inte lyckats ännu.

Så någon länk till Humlebackens blogg, där ni hittar resten av bloggarna i denna utmaning, får ni inte i detta inlägg. Däremot finns länken i menyn till höger.

Hemma på vår gård har det inte hänt så mycket med växtligheten, men däremot är snart all snö borta. På dammen ligger fortfarande ett tjockt istäcke, som jag hoppas försvinner under veckan.

Hos grannarna håller ett skatpar att bygga bo, känns som vi kommer få dåligt med sömn framöver :(

Ha en riktigt trevlig vårdag nu!

♥ KRaM aNNiCa ♥

6 kommentarer:

  1. Vaknade upp till en vit värld i morse...hur var det hos er?
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma sak för oss, men nu är det fina vårvädret tillbaka igen =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Hoppas dammen tinar snart, annars kanske din idrottstokige son knyter på sig skrillorna :)
    Hoppas du hade en trevlig vårdag också ❤
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. sch...prata inte så högt om det för han har inte kommit på det ännu hihi.
      Blir inte så mycket att njuta av vädret när man jobbar, men nu är jag ledig i två dagar så lite sol kanske jag ska hinna se =)
      Kram kram

      Radera
  3. Det är lite, lite vår över bilderna i alla fall.....lite!
    Inte heller överens med min dator, eller rättare sagt, den "riktiga" är på översyn/lagning och nu har jag en liten minihistoria och mobilen mailar inte som den ska - det är tröttsamt när det inte funkar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemskt tröttsamt!!! Men förhoppningsvis får du tillbaka en dator i bra skick snart. Vi skulle antagligen behöva rensa alla barnens datorer, för de är snorfulla med div virus och sega som sjutton. Så nu sitter jag här och svär över att det går så sakta, men det är bättre med en seg dator än ingen dator alls =)

      Radera