fredag 23 mars 2012

Sommarens byggprojekt

Har i flera år velat haft en torkställning i trä istället för vår fula torkvinda. 
Hoppas det kan bli verkligehet till sommaren, för det gör verkligen skillnad i trädgården att ha något vackert som också är användbart.

Vet i mitt huvud hur det ska se ut, men för att även maken ska haka på idéen har jag kikat runt lite på nätet och hittat denna helt underbara bild. Så nu vet han på ett ungefär vad jag tänkt mig =)

Denna bild är ju helt underbar ♥
Torkställningen kan vi få till men det blir svårare med ekan och sjön.
Bild lånad från Vintage
♥ KRaM aNNiCa ♥  



12 kommentarer:

  1. Måste vara en fröjd att hänga tvätt med den där utsikten :). Men den blir nog lika vacker i er trädgård.
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det blir bra, och bättre än en torkvinda måste det ju iaf bli =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Jag vet hur mkt du ogillar er torkvinda, så jag hoppas denna kommer på plats i år. Kommer att bli jättefint, och bilder är verkligen underbar!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ju inte speciellt svår att bygga om man bara har allt material hemma. Så jag måste sätta mig ner och skriva upp vad som måste inhandlas, sedan får det bli en tripp till Byggmax =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Fin ny header och jättefin torkställning. Ha en trevlig helg!
    Kram Yvette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Yvette! Var meningen att headern skulle bli mer våraktig, men jag hittade inte några bra bilder, så jag gick rakt på sommaren istället =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Ja, bra mycket finare än dom vanlig vindorna. Jag tar inte ut tvätten för jag har sån hösnuva, men det ser så härligt ut med lakan som vajar för vinden!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, hösnuva är inte skoj!! Har två i fam som har det jobbigt med pollen, så när det är som värst hänger vi tvätten inne.
      Kram Annica

      Radera
  5. Vilken fin torkställning, kanske man skulle ha i sin trädgård :) för jag håller med om att torkvindor inte är speciellt vackra.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du ska ha en i trädgården, mailar dig inköpslistan när jag är klar med den så kan du smyga ner den i gubbens ficka =)
      Kram Annica

      Radera
  6. Den kommer att bli tjusig i er trädgård!
    Älskar din header, sååå mycket sommar. Oj vad jag längtar efter sol och värme nu.
    Kram angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag också =)
      Ja, visst vore det skönt med högsommar värme ♥
      Kram Annica

      Radera