lördag 17 mars 2012

Porslinsskärbrädor från House Doctor

Jösses vad jag var trött igår, redan vid 21 tiden snarkade jag för fullt. Tur det med tanke på att lillen hade sin första fotbollsträning på konstgräsplan redan 8.30 i morse.

Och för att helgen ska bli ännu mera jobbig så har han samling 9.00 i morgon bitti. Jag verkligen hatar att ställa klockan på helgerna. Borde finnas en lag som säger att alla har rätt att sova ut på sina lediga dagar!

Nu ska jag ta min stora kopp kaffe och fortsätta sura över att jag inte får installera Google Chrome på min nya jobbdator och min blogg funkar inte med den webbläsare som finns installerad. Är ju inte direkt smart att ringa till supporten och be om hjälp för att lösa mina privata it problem, så jag får antagligen leva med att köa på ungarnas dator :(

Här är det mulet värre, hoppas solen skiner på er andra!

Har installerat Instagram i min iPhone som jag försöker lära mig använda, blev väl inte något
direkt lysande resultat =(
Jag passade på att beställa två stycken porslinsskärbrädor (House Doctor)
 från Julias Vita Drömmar när hon hade lite rabatt härom veckan.
Har kikat på dessa så länge att det var lika bra att slå till när de dessutom var billigare =)

♥ KRaM aNNiCa ♥ 

8 kommentarer:

  1. Har samma problem med att lära mig att hantera olika kameror jag laddat ner till min telefon.
    Förstår att du suktat efter dem en tid, de är så vackra och gör sig väldigt bra i den lilla hörnan bredvid spisen.
    Inge bättre väder här, bara grått och trist tyvärr.
    Kram Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du hittat någon kamera som fungerar bättre än någon annan?
      Nu är finvädret tillbaka här hos oss iaf =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Tack vännen! Just nu känns det inte som att det händer mycket på träningsfronten, inte så som jag skulle vilja iaf.
    Vi kanske ska ta tag i joggningen igen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det skulle jag behöva =)
      Är lite sugen att anmäla mig till en löpargrupp jag med, blev väldigt inspirerad när jag läste att du skulle göra det. Fast du ska springa med Pulsen, det kan ju inte jag. Men jag fick tips om en annan grupp som man kunde köpa kort eller gå på drop-in. Tror jag behöver en fast tid att gå ut och springa på annars skjuter jag upp det till dagen efter hela tiden =(
      Kram kram

      Radera
  3. Håller med Bea att de passar perfekt i hörnan. Måste ta tag i mitt kök jag också, det håller inte riktigt samma standard (hyreslgh med kök som känns som typ 50 år gammalt)som ert underbara kök. Men jag kanske ska försöka göra det lite mysigt i alla fall. En fin bricka med kryddor och olivolja kanske =). Skäms inte ens att jag snor idéen rakt av haha.
    Kram Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm det är det tråkiga med hyreslgh, man kan ju liksom inte gärna lägga ut pengarna på att rusta själv. Men piffet kan du ju ta med dig när du flyttar, så det är bara att piffa på =)
      Och bra idéer är till för att knyckas!!! Jag kikar runt på alla möjliga ställen och får inspiration som man sedan oftast bakar ihop till något eget eller om det är något riktigt snyggt så kan man helt enkelt sno idéen rakt av..
      Kram Annica

      Radera
  4. Vad aktiv han är den lille sonen, jätteroligt att han tycker det är så skoj att idrotta.
    Fina skärbrädor :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite för aktiv ibland, är fotbollsträningar, innebandyträningar, matcher och mellan dessa pass så kör de rundpingis i kvarterslokalen. Killen är knappt still. Men jag skjutsar han gärna fast jag skulle uppskatta om det inte var så tidiga samlingar på helgerna =)
      Kram Annica

      Radera