måndag 12 mars 2012

Idag öppnar Leilas General Store


Som all har väntat och längtat på denna grand opening...men nu är dagen här. 
Idag kl. 15.00 slår Leila "upp portarna" till sin alldeles egna webbutik.

Klicka in dig hos Leilas General Store och frossa loss i bl.a. de söta trävarorna med hennes egna brand på, såsom brödpenslar, citruspressar, skärbrädor, ostbrickor, spagettimåt etc.

Shop til you drop now =)

Så här skriver Leila själv:

Välkommen till Leila´s General Store!
Jag är så glad att få presentera mitt nya butikskoncept för er! Här på Leila´s General Store hittar ni alla mina favoritprylar för köket och hemmet! Produkterna, som alla håller högsta kvalitét är omsorgsfullt utvalda och produktutvecklade av mig personligen i en stil och design som jag länge har känt saknats i svenska butiker. Jag är speciellt stolt över att få presentera alla mina fina emaljprodukter, textilier i olika mönster och slickepottar av silkon som tål värme upp till 260 grader. Jag hoppas att ni hittar det ni söker! 
Kram Leila.


♥ KRaM aNNiCa ♥ 

Alla bilderna ovan är lånade från Leilas blogg och finns att köpa i webbutiken.

9 kommentarer:

  1. Har kikat in där och hade stora problem att slita mig därifrån utan att köpa något. Oj vad mycket fint :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig Ingela, jag har kikat runt nu på kvällningen och man skulle ju gärna klicka hem både det ena och det andra. Men jag lyckades också behärska mig =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Oj, då, tur jag bor långt därifrån! Agneta krma

    SvaraRadera
    Svar
    1. I just detta fall spelar det ingen roll var du bor, butiken är bara ett musklick bort. Så det gäller att inte falla för frestelsen. Verkligen perfekt årstid att lansera en butik sprängfylld med våriga pastellfärger.
      Kram Annica

      Radera
    2. Ja, men tror du inte jag kom på det sen att så är det.....bäst jag stänger av och dyker ner i täckena och glömmer shoppen tills vidare! Huuuuh....Nattkram

      Radera
  3. Vet inte om webbutiken blev överbelastad, för det går inte att komma in :(
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, jag hade samma problem som du tidigare i kväll. Nu funkar det igen, men väldigt segt. Är kanske som du säger att det var många som ville titta in så här första dagen.
      Testa igen så ska du nog lyckas =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Hej!

    Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

    Vänliga Hälsningar,
    Miss Alicia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vilka härliga ljus du hade där =)
      Kram Annica

      Radera