söndag 25 mars 2012

Distriktsmästare i innebandy P-00


Igår var det DM i innebandy hela dagen, samling kl 8 på morgonen för att ställa fram allt och göra i ordning. Sedan var det tjänstgöring i grillen 2 timmar, städpatrullen i 2 timmar och slutligen kiosken i 3 timmar. 
Hann med att se 2,5 av lillens 3 matcher, och de spelade superbra!

Var två lag som var obesegrade genom sina tre matcher, men Aston Vit hade bättre målskillnad. Så inofficiellt är de distriktsmästare (man får inte föra statistik och poäng för barn, så det finns ingen vinnare eller förlorare). De vann sina matcher med 7-1, 10-1 och 14-1.

Efter flera nätter med dålig sömn och konstant huvudvärk somnade jag vid 8-tiden igår kväll. Sov i fyra timmar innan det var dags att hämta hem tonåringen från en inomhusfotbollsturnering, sedan var det svårt att somna om. Har legat och vänt och vridit mig och grubblat på allt möjligt. Somnade om vid 6 tiden imorse.
Hur kan det komma sig att man är så trött att man håller på att rasa ihop men ändå inte kan sova??? Blir galen av att ha det så här!

Idag har jag inte gjort många knop, tvättat upp matchkläderna från igår samt haft besök av min pappa. 
Kläderna kunde vi hänga ute i vårsolen, då maken plockade fram den fula torkvindan i fredags.
Nu ska jag plantera lite påskliljor i en kruka så vi får lite vårpiffat vid entrén.

Sen tror jag att jag ska vila middag i uterummet Zzzz

Årets första tvätt är nu hängd på torkvindan
♥ KRaM aNNiCa ♥ 

6 kommentarer:

  1. Vad kul, vilka duktiga innebandygrabbar!
    Antar att du varit till doktorn, går ju inte att ha det så. Man måste ju få sova någongång.
    Förstår att du hellre vill ha torkställningen i ditt tidigare inlägg, för torkvindor är ju praktiska men inte speciellt vacker =)
    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är super duktiga ♥
      Har varit till doktorn flera gånger, har även fått sömntabletter som jag tar någon gång ibland, dels i rädsla för att bli beroende dels för att jag inte alltid kan ta dem då maken jobbar nätter. Har tyvärr plågats av sömnproblem i massor av år, men jag hoppas att det någongång ska bli bättre.
      Kram Annica

      Radera
  2. Hurra, hurra, HURRA!!!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. Otroligt bra gjort av killarna! Mindre bra med din sömn, du måste ta hand om dig!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar mamma ;)
      Kram Annica

      Radera