torsdag 16 februari 2012

Vad glad jag blir :)

Vad glad jag blir för alla snälla kommentarer ni lämnar i min blogg. Jag vet inte riktigt hur ni hittar hit till mig, men jag är glad för att ni finns :).

Jag har fått lite diverse frågor och de ska jag besvara i helgen. Så tro inte att jag ignorerar er, det är bara tiden som inte räcker till så här på vardagarna.

Imon är det äntligen fredag, som jag längtar! Betyder att det bara är en dag kvar till SOVMORGON, hur underbart är inte det??

Ännu en vacker inspirationsbild från Classic Style in the City.
Vacker vit porslin och helt underbara kandelabrar och ett vackert gammalt fönster bakom...LOVELY ♥



♥ KRaM aNNiCa ♥ 

12 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild! Jag känner mig väldigt bra bemött av dig, du ser alltid till att besvara mina frågor och mail. Jag hittade till din blogg av en slump och sedan blev jag kvar :).
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den underbar! Är så glad att du hittat till min blogg, att du gillar det du ser samt att du tycker jag sköter mig =). Och jag hoppas jag ska fortsätta leva upp till dina förväntningar.
      Kram Annica

      Radera
  2. Otroligt vacker bild!! Jag förstår att det är svårt att få tiden att räcka till med det jobb du har och tre barn, men jag tycker du sköter dig utmärkt. Man kan inte förvänta sig ett blixtsnabbt svar, det är ju inte ditt jobb att svara på frågor på bloggen.
    Jag hittade till dig via en annan blogg som jag följer och sedan dess tittar jag till dig flera gånger i veckan, följer dig via Bloglovin så jag inte ska missa något bra :)
    Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jonna! Ja, tiden tycks aldrig räcka till, men å andra sidan är det ju inte bara jag som har det problemet. Vi har alla bara 24 timmar om dygnet till vårt förfogande.
      Vad kul att du följer mig och lämnar en liten kommentar då och då ♥
      Kram Annica

      Radera
  3. Men gumman då, du ser väl alltid till att svara på frågor och ge feedback ❤. Underbart med helg :). Sköt om dig nu!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar

    1. Sköt om dig du med!!!
      Kraaaam

      Radera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Tycker du sköter dig bra, jag har fått alla svar på de frågor jag ställt. Sedan kanske de inte kommer med vändande post varje gång (men för det mesta svarar du samma dag), men du har ju trots allt ett liv utöver bloggen också =)
    Jag har själv haft en blogg som jag valde att lägga ner pga av att den höll på att dränka mig i jobb, man vill gärna vara alla till lags. Nu väljer jag att läsa andras bloggar ist.
    Ha en riktigt trevlig kväll nu!
    Kram Ebba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd att du slutat blogga, men jag förstår dig. Ibland måste man göra sina val för att orka med andra saker också. Men jag är glad att du följer mig ♥
      Ha en riktigt trevlig helg nu!
      Kram Annica

      Radera
  6. Har aldrig lämnat någon kommentar förut, men jag känner att jag vill ge dig lite feedback. Följer din blogg via Bloglovin för att jag tycker du skriver så bra, ärligt och direkt ur hjärtat. Tycker också du har så fina bilder, både de från ditt hem och de bilder du lånat (du är noga med att tala om var du lånat bilderna). Bilderna är alldelens lagom, ni har ett vackert hem, på ett uppnåeligt sätt. En del verkar ha hem som man inte skulle tordas bo i, men ert hem är inbjudande och vackert och man blir inspirerad att vilja ha något liknande =)
    Kram Rosie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vilka snälla ord...nu blir jag alldelens rörd ♥. Tusen tack snälla du!!!
      Men visst är det så att en del verkar leva enbart för att visa upp sig själva och sina hem. Hemmet är ju trots allt till för att bo och leva i, och ska man trivas vill man ju ha saker runt omkring sig som man tycker om.
      Har jag lyckats inspirera dig och några till ser jag det som lite extrabonus =)
      Tack för att du lämnade en kommentar och ännu mera tack för att du var så snäll hihi
      Ha en supertrevlig helg nu!
      Kramar Annica

      Radera
  7. Oj, nu blir jag ännu gladare när ni lämnar så snälla och gulliga kommentarer ♥♥♥
    Kram Annica

    SvaraRadera