tisdag 28 februari 2012

Tror det bor en inredare i oss alla


Värsta butiksexponeringen på sovrumsgolvet =)
Blev lite full i skratt när jag kom hem och såg denna trave med kuddar på golvet. Undrar om jag förstört pojkstackarn (maken ♥) eller så har han helt enkelt fattat hur mycket jag gillar ordning och reda och var sak på sin plats. Och när kuddarna inte ligger på sängen kan de väl iaf ligga fint på golvet =)
(kuddarna är vita på riktigt, men kameran tyckte visst något annat)
Varför skulle det komma mer snö? 
Jag som har sagt att jag ska börja träna i mars behöver ju barmark så jag inte halkar omkull och slår ihjäl mig  på cykelvägarna. 

För oss som bedriver "taxirörelse" (äkta curlingförädrar jag vet) så är isfria bilvägar dessutom att föredra. Var ingen höjdare att åka de 6 milen tor Hofors i snöyra i natt. Jomen visst, blev ju så att jag fick åka och hämta tonåringen klockan 01.30 i natt då bussen antingen åkt för tidigt eller inte dök upp alls. Då är man lagomt mosig när klockan sedan ringer på morgonen och man bara fått sova en halv natt. 

Så ikväll står det tidig sänggång på schemat, maken får ta nattjouren =)

Så här ser lillens rum ut när han själv får inreda, tror ingen misstar sig på vilket tema han kör på. Inget shabby chic eller lantligt här inte, utan bara SPORT =)
Varför ha en plastblomma i krukan när man kan ha en läderpärla?!



 ♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig liten kille du verkar ha (maken med för den delen :D). Han vet ju exakt vad han vill ha och ordnar det, klart småkillar ska ha sportiga rum =).
    Känner igen det där med nattjour, vad gör man inte för sina barn? Du får trösta dig med att det blir bättre när de har vuxit upp, fast man slutar ju inte oroa sig fast de har blivit vuxna. De är ju trots allt ens barn.
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är väl så att man alltid oroar sig litegrann även när de blir stora och flyttar hemifrån. Ja, lillen är en mysig kille. Han har rätt så bestämda åsikter om vad han vill och inte vill och han är otroligt mogen och tar för sig. Han skulle antagligen klara sig galant om han flyttade själv fast han bara är 12 ♥
      Kram Annica

      Radera
  2. Killen går verkligen All-in =). Tom skorna står på hyllan, hoppas de inte luktar illa bara haha
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. De luktar för bedrövligt =(, men jag har köpt doftbollar som han stoppat i skorna så vi överlever =)
      Kram Annica

      Radera