torsdag 23 februari 2012

Torsdag - betyder en dag till fredag =)

Ja, då var det torsdag igen och då är det inte långt till veckans bästa dag...
...FREDAG ♥

Inte för att veckan varit speciellt ansträngande för min del, har ju varit ledig i dagarna tre. Maken har klivit upp varje morgon och skjutsat barnen, han har hämtat barnen och skjutsat dem till deras aktiviteter, han har handlat, lagat mat, diskat, burit in ved och tvättat mitt hår

Men nu känner jag mig piggare, den största smärtan i handen har släppt och jag kan göra det mesta så länge jag inte vrider eller böjer handen i sidled. Testade att köra bil i går kväll och det funkade utmärkt =)

Så idag är det åter i arbete som gäller och hur underbart är inte det att komma tillbaka till jobbet och veta att det bara är två arbetsdagar innan det är helg tjohoooo 

Ha en helt underbar torsdag nu, det tänker iaf jag ha ♥

Vem vill inte ha detta underbara Hampton Kitchen?
Bild lånad från Classic Style in the City
♥ KRaM aNNiCa ♥ 


6 kommentarer:

  1. Vilket vackert kök, skulle lätt få flytta in i mitt hus :). Vad skönt att du blir bättre, kanske din make behöver vila upp sig nu hihi
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får skämma bort han lite när min hand är helt återställd =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Underbar bild! Piggare idag?
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket piggare nu! Tack för mailet, du verkar haft det underbart i Paris.
      Kram Annica

      Radera
  3. Älskar de vackra ljuslyktorna ovanför bordet ❤. Varför går du tillbaka till jobbet innan du är helt återställd? Var rädd om dig och vila ut istället!!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de underbara!
      Är ingen fara för handen att jobba, det är eg smärtan som styr vad man klarar av eller inte. Och jag har rätt så hög smärttröskel så jag fixar det mesta. Men hade jag haft möjligheten hade jag gärna vilat ut ett tag till, men vi har det rätt så jobbigt på jobbet just nu med en splitt av företaget samt för kort om folk. Så det faller tyvärr bara tillbaka på mig själv om jag stannar hemma.
      Lovar att vara rädd om mig =)
      Kram Annica

      Radera