tisdag 7 februari 2012

På gränsen till galenskap

Som vi har slitit, jag och mina kollegor, i omgångar på jobbet. Har blivit många långa dagar, kvällar, nätter och helger. Men idag rapporterade vi in (visserligen mer än ett dygn försenat) och nu kan vi pusta ut lite grann, eller inte...för nu är det bara att ta tag i allt det dagliga samt allt vi försakat för att få ihop detta mastodont bokslut.

Inte kul att vara orsaken till att koncernens bokslut blir försinkat (inte jag personligen utan splitten vi gjort på vårt bolag) med ett dygn, men jag väljer att förbise det och istället fokusera på att vi har gjort ett jättebra jobb. Att överhuvudtaget ha några siffror att rapportera in är en bedrift i sig, för att splitta ett sånt komplext bolag på så kort tid är ingen barnlek och det har varit många inblandade som slitit hundgöra och de ska ha en stor eloge!

Så en klapp på axeln till alla oss som gjort detta möjligt, återstår mycket jobb men vi har iaf klarat oss förbi den andra prövningen. Och en extra klapp på axeln för att vi än så länge inte brutit samman, för ibland har det känts som om man varit precis på gränsen och vänt.

Ungefär så här ser det ut i min hjärna, lite smått galet men ändå hänger det ihop.
Jag har svårt att få ihop allt i mitt liv just nu, men att läsa detta var busenkelt =)
♥ KRaM aNNiCa ♥ 

2 kommentarer:

  1. Blir glad att höra dig ge dig själv lite beröm för en gång skull :). Ta det lugnt och glöm inte att ladda batterierna ibland.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det hör inte till vanligheterna att jag berömmer mig själv :)
      Kram Annica

      Radera