söndag 26 februari 2012

Körsbärsblommor

Känner mig väldans trött idag, sömnen var inte på topp i natt, hade fem tonåringar som lanade i uterummet som förde lite tonårsväsen halva natten. Men jag får ta igen den förlorade sömnen nu i natt istället =)

Jag och lillen drog iväg på innebandy i morse, gick åt pipsvängen  men vi tar nya tag till nästa match helt enkelt. Sedan hann vi bara hem innan det var dags för fotbollsträning för lillen, lurad blev vi för hallen var låst så ingen av spelarna kom in. Var bara till att åka hem istället.

Nu ska jag krypa ner i fotöljen och titta på film tänkte jag.

Ta det lugnt i halkan därute idag, har varit nära att drutta omkull flera gånger idag. Stora vägarna är helt isfria, men småvägarna som inte varit lika bra skottade i vinter är täckta av glansis. Sånna här dagar är det inte roligt att ha nerförsbacke till parkeringen och garaget =( 

Fick dessa vackra körsbärskvistar av min underbara mamma i veckan ♥.
Tycker att brunt, ljusgrönt och rosa är så himlans vackert tillsammans

♥ KRaM aNNiCa ♥

8 kommentarer:

  1. Vilka underbara kvistar, visste inte att körsbärskvistar va så vackra.
    Kram Ullis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kanske inte tänker på det när man inte har några träd hemma i sin trädgård, men de är underbart vackra när hela trädet står i blom.
      Kram Annica

      Radera
  2. Vackert =)
    Hoppas du får lite sömn inatt då, så du orkar bossa runt lite på jobbet imorgon hihi
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jorå, vi kör varannan natt jour här i huset. Och nu i natt borde det vara min tur att sova...jösses så jag längtar. Tror jag blivit pensionär i förtid, det enda jag vill är att få gå och lägga mig hihi (eller så är jag bara extremt förälskad i mitt underbara täcke ♥).
      På jobbet är jag solo i dagarna tre så jag kan bara bossa med mig själv, och det går väl sådär...
      Kram Annica

      Radera
  3. Blev det nå vila med en bra film? Måndag kommer med stormsteg hua! Sköt om dig!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jorå, det blev en halvskaplig film. Måndagar är verkligen otäcka dagar, de har en förmåga att dyka upp dubbelt så ofta som fredagar känns det som =(
      Men du som chefar över dig själv kan väl besluta att måndagar är en arbetsfri dag =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Vackra blommor, skönt att få bli lite ompysslad ibland. Hoppas handen läker bra.
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är de vackra och det är verkligen underbart att bli ompysslad. Maken börjar bli rädd att jag ska lägga mig till med prinsessefasoner som jag inte kan vänja mig av med =)
      Kram Annica

      Radera