söndag 12 februari 2012

Cult Design och innebandymatch

Då var helgens innebandymatch avklarad. Förutom att agera hejarklack hade vi dessutom fikaförsäljning, seketariat och klädtvätt på schemat. Efter lite strul med saknade matchdräkter, som löste sig med att vi fick låna Albas shorts och strumpor samt hittade en omgång med aningen för stora Astontröjor, gjorde killarna ett bra jobb och vann med 11-6 mot Skutskär =)

Igår var det bakning och matlagning för hela slanten, slängde ihop lite biskvier och snoddas innan lördagssteken fick överta ugnen. Slog på stort och gjorde potatismos istället för den obligatoriska pressade potatisen, och det gick hem. Men vi får se hur kul det är med potatismos i matlådan imon. 

Nu ska jag ta och hugga in på tvätten och sedan blir det slappa för hela slanten och ladda batterierna inför en ny arbetsvecka.

Diskmedelspump och tvålpump från Cult Design som jag fick i present för något år sedan .
Just nu är diskmedelspumpen fylld med Grumme Diskmedel Natur ♥, den luktar så gudomligt gott att jag mer än gärna diskar för hand,. Vilket passar utmärkt när man har storbak för då blir det massor av handdisk.



♥ KRaM aNNiCa ♥ 

4 kommentarer:

  1. Cult Design är en favorit hos mig också, däremot är det alltid Yez diskmedel i min pump. Vad duktiga de verkar vara killarna i laget, de vinner ju stort nästan jämt.
    Ha en skön slapparkväll nu!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yez är eg min favorit när det kommer till att få disken ren, men Grumme är nästan lika bra och som sagt var är doften beroendeframkallande =)
      Tack, hoppas du haft en skön kväll också.
      Kram Annica

      Radera
  2. De måste ha en hejdundrande hejarklack med tanke på framgångarna :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är nog inte så mycket hejarklackens förtjänst, vi har helt enkelt så duktiga killar =)
      Kram Annica

      Radera