onsdag 22 februari 2012

Blommor i stora lass

Är tydligen lite synd om mig just nu med tanke på att jag fått blommor två dagar på raken :). Fast eg är det maken som borde få dem då han får slita hårt här hemma med en enarmad fru ❤

Snart ska jag leta mig till jobbet för att lyssna på kvartalsinformationen. Bra start, att bara sitta still och lyssna i några timmar. I morgon blir det vanlig jobbdag får se hur armen klarar det, annars får jag väl göra det jag är bäst på...bossa och köra lite med de andra hihi

Ha en underbar vårdag därute nu :). Kanske lite tidigt att kalla det vår, men det känns lite vårigt ❤

I måndags efter operationen fick jag en vacker vit vattenkanna fylld med pärlhyacinter ♥
Igår fick jag en bukett med vackra vita tuplaner ♥
Känner mig lite bortskämt av min älskade familj faktiskt =)




♥ KRaM aNNiCa ♥ 

7 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor, antar att de kommer fortsätta ge dig blommor varje dag :). Bossa på nu!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja faktiskt så har det ramlat in massor av vackra buketter både från maken och min kära mor ♥
      Kram Annica

      Radera
  2. Vad mysigt att du får bli lite ompysslad, även om du får lida lite för det =)
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Hittade hit via Bloglovin, vilket underbart kök ni har! Måste kika vidare i din blogg imorgon =)
    Hoppas din hand blir bättre!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulrica! Hoppas du hittar en massa bra saker så du väljer att komma tillbaka =)
      Kram Annica

      Radera
    2. Hittade massor, ni bor verkligen jättefint. Känns som vi har rätt så lika smak du och jag när det kommer till inredning =)
      Kram Ullis

      Radera