fredag 6 januari 2012

Vårgardiner från Jotex

Passade på att beställa lite vårgardiner från Jotex då jag hade rabatt där just nu, fastnade för knytbandslängderna Brasserie (278 kr) samt en hissgardin (179 kr) av samma sort. Slank med ett kuddfordral (99,90 kr) också fast jag inte har några kuddar i köket.

Som erbjudande just nu fick man en annan knytbandslängd, Anno, gratis (ord.pris 178 kr). Även här finns det fina hissgardiner (129 kr) samt kuddfordral (59 kr) att beställa.

De söta ljushusen, Fina (169 kr för båda), i kollaget nedan har jag köpt sedan tidigare, de finns fortfarande att beställa hos Jotex.

Härliga vårgardiner och kuddar från Jotex.
Till vänster serien Brasserie och till höger serien Anno samt ljushusen Fina.


♥ KRaM aNNiCa ♥

2 kommentarer:

  1. Fina gardiner, jag borde kanske ta och beställa jag med. Jag har ju dessutom kökssoffa så kuddar funkar bra i mitt kök. Anno känns väldigt vårigt och fint!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Vad fint det kommer att bli i ert kök :). Gratis är ju aldrig fel hihi
    Kram Ingela

    SvaraRadera