söndag 29 januari 2012

Plaza och Liljeholmens värmeljus

Alltid lika trevligt att komma hem och hitta en alldelens sprillans nya inredningstidning i brevlådan, och ibland är det extra trevligt som när senaste numret av Plaza Interiör låg i brevlådan tillsammans med en provkartong med 6 st värmeljus från Liljeholmens =). Man känner igen deras värmeljus på den blåa veken, testa att tända två igår och resultatet var lysande rent ut sagt. Bra att ha ett alternativ till favoriten från IKEA, alla andra värmeljus går fetbort då de oftast brinner dåligt eller inte alls.

Har inte hunnit med att läsa tidningen förrens nu på fm då jag haft fullt upp på jobbet hela veckan och igår tog jag och lillen äntligen tag i storstädningen av hans rum. Men idag ska jag försöka plöja igenom alla tidningar och annat skoj som rasat in i brevlådan under veckan, måste väl även sprätta alla fönsterkuvert och snällt och lydigt betala alla räkningar också (mindre kul men ett ont måste). Men först ska jag leta upp ett bra recept på chokladbiskvier (fick plötsligt för mig att jag bara måste ha chokladbiskvier), fast det lär inte bli speciellt många (vilket kanske är bra för min figur hihi) för jag har bara 100 g mandelmassa hemma.

Jösses vad jag är trött i hjärnan idag, startade morgonen med att hälla filmjölk i mitt te...ingenting ni andra behöver testa skar sig som bara sjutton...bara till att ta fram en ny tepåse och koka upp nytt vatten. Så vi får väl se vad det blir för tok med bakningen, inte alls säkert att det kommer att se ut och smaka som chokladbiskvier i slutändan =)


Senaste numret av Plaza Interiör tillsammans med en provkarton med värmeljus från Liljeholmens

♥ KRaM aNNiCa ♥ 

3 kommentarer:

  1. Haha fil och te låter inte som någon höjdare. Passa på att vila hjärnan idag när det är söndag!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Levde ljusen upp till din förväntning? Jag köper också bara IKEA's ljus, men det vore bra om man hade ett alternativ när det krisar och IKEA är för långt bort.
    Kram Greta

    SvaraRadera
  3. Greta, ljusen fungerade helt enligt min kravspec =). Ja, det är perfekt att ha ett alternativ när det krisar, för jag har helt givit upp alla andra ljustillverkare, blir galen när det bara glöder lite i veken men ingen synlig låga.
    Kram Annica

    SvaraRadera