torsdag 5 januari 2012

Långhelg

Jösses vad skönt det ska bli med sovmorgon. Fast speciellt mycket sömn lär det ju inte bli med tanke på att småkronorna spelar final inatt kl 01.40. Ska försöka hålla mig vaken, men vi får se om jag lyckas.

I helgen blir det till att städa bort julen, har redan plockat bort ljusstakarna i köket. Tycker inte riktigt julstämningen har infunnit sig i år, vet inte om det beror på den tråkiga vintern eller min stressade kropp (eller en kombination av båda kanske).

Nu ska jag dyka ner i min bok igen, hinner inte läsa om kvällarna då jag har jobbat sent och sedan slocknat innan huvudet nått kudden.

♥ KRaM aNNiCa ♥

1 kommentar:

  1. Det är så jobbigt när matcherna går mitt i natten, håller tummarna från drömmarnas värld.
    Skickar dig ett mail, känn dig inte tvingad att svara jag vill bara stötta dig lite.
    Vad fint det var med rosorna i små glasflaskor :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera