torsdag 26 januari 2012

Georg Jensen


Georg Jensen - Scandinavian Luxury Lifestyle


Har ju helt glömt bort att visa julklappen vi fick i år från vår arbetsgivare. Har varit lite sisådär med hur väl julklapparna gått hem hos folk mellan åren och givetvis är det svårt att ge flera tusen personer samma julklapp och alla ska gilla den. Men i år föll den mig helt i smaken iaf =)

Till min stora förtjusning låg det en termometer och en klocka från Georg Jensen i paketet. Inte illa med tanke på att de kostar runt 799 kronor styck i butik. Och då både jag och maken har samma arbetsgivare sitter vi nu med två termometrar och två klockor, valet stod mellan att ge bort en av dem i julklapp till någon annan eller att behålla båda. Enkelt val, båda stannar hos oss. Min tanke är att ett par ska sitta i köket och det andra paret antingen i uterummet eller i tvättstugan (så eg är vi ett par kort haha)

Tack snälla Sandvik för den mycket fina julklappen från  Georg Jensen

♥ KRaM aNNiCa ♥ 

8 kommentarer:

  1. Vilken lycka! Vi fick biocheckar till 2 pers. Inte helt fel men i jämförelse med din julklapp blev det lite futtigt.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä bio är aldrig fel. Var säkert två år sedan vi var på bio nu när jag tänker efter, trots att vi alltid har biocheckar hemma. Vad blir det för film då?
      Kram Annica

      Radera
  2. Vilken urmärkt ide, det ska jag ge till mina anställda nästa jul (dvs mig själv hihi)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste vara underbart att vara sin egen chef ibland...men hur gör du när du löneförhandlar hihi
      Kram Annica

      Radera
  3. De är verkligen fina, vilken tur att ni fått två :). Vi fick presentkort på 500 kr i hela köpcentret där jag jobbar. Jättebra för då kan man välja och vraka i 43 butikers sortiment :)
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, denna gång var det riktigt roligt med två likadana julklappar, lite tristare de år vi får saker som inte allas är roliga. 43 butiker!!! Då kommer du att få beslutsångest många gånger haha
      Kram Annica

      Radera
  4. Vilken lyckans ost, jag har suktat efter dessa länge. Då är så vackra!
    Kram Fia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner mig som en lyckans ost just i detta fall =)
      Kram Annica

      Radera