måndag 9 januari 2012

Det lilla olivträdet ♥


Under helgen som gått har jag försökt städa bort julen, eller iaf alla adventsljusstakar och stjärnor. Granen får stå kvar i uterummet till nästa helg, den är så vacker att jag inte vill plocka ner den riktigt ännu.

I tvättstugan/badrummet har vi haft en minigran över jul och den hade börjat barra så mycket att det var dags att slänga ut den. In åkte det lilla olivträdet istället. På kvällen när vi tänder de små kivilyktorna blir det jättemysigt i tvättstugan, tänk vad några små värmeljus kan göra =)

När julen städades bort fick olivträdet flytta in i badrummet igen

♥ KRaM aNNiCa ♥

3 kommentarer:

  1. De är så fina olivträden, men hos mig verkar de inte vilja bo. Två stycken har redan dött under min vård, löste problemet med att köpa en fejk :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Vilken söt ljuslykta, var har du köpt den?
    mvh Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Gunilla, det var längesedan jag köpte dessa lyktor och jag har tyvärr inte sett dem i någon butik de senaste året.
      Kram Annica

      Radera