söndag 11 december 2011

Tredje advent

Ordet sprätthöna fick nyss en helt ny innebörd för mig. Hade varit bra om de märkte äggkartongerna med "Ägg från frigående sprätthönor", för då hade jag varit förberedd med slalomglasögonen på när jag stekte äggen. Istället sitter jag här med 1 friskt öga och 1 svidigt och grumligt öga efter att äggen spottat hett flott som ett värsta lamadjur.

Det var ungefär det mest spännande som har hänt här på kullen denna tredje advent. Och om bilden ser sned ut så är det inte er det är fel på utan bara mitt lamaspottsöga som ställer till problem vid fotograferingen  :)

Tredje ljuset är tänt

2 kommentarer:

  1. Haha du är rolig du :). Hoppas ögat blir bra snart.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Okey, tyckte väl bilden var lite sne men nu förstår jag varför. Du är härlig du!
    Kram A-L

    SvaraRadera