onsdag 28 december 2011

Kryper ner i soffan under värmefilten nu

Dyngtrött, tur jag har sovmorgon framför mig =)

Har suttit och frysit i ett konferensrum och snurrat siffror hela dagen, så nu är hjänan tommare än ostkrokspåsen i köket (undrar vem som åt upp dom förresten hmmm)

Medan jag var på jobbet har mamsen och Syster Yster ätit tårta och firat födelsedagsbarnet. Tack för presenterna och för att ni alltid hjälper till. Älskar er ♥

Ska ta och krypa ner i gosiga fotöljen och titta på småkronorna och sakna min lille son lite. Fick ett litet livstecken från han nu på kvällen och maken har träffat honom under dagen, men jag då????

Ännu mera betong, har faktiskt två sånna här betongäpplen, ett jag fått av svärmor och ett jag fått av mamsen ♥

6 kommentarer:

  1. Ostkrokstjuvar i huset, usch vad otäckt :). Jag har också haft långa dagar på jobbet, mellandagsrea *pust*. Men GRATTIS på dig. Hoppas kronorna spelar bra på din födelsedag :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Grattis och heja Sverige! Sitter bänkad i soffan jag med :)
    Kram Greta

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  4. Grattis gumman! Hoppas den här dagen blir bättre och att det inte är någon sjukdom på G. Kraam

    SvaraRadera
  5. Ser att någon fyllt år. Grattis en dag i efterskott!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  6. Tack för era gratulationer och Gott Nytt År på er!
    Kram Annica

    SvaraRadera