måndag 26 december 2011

Årets största idrottshändelser

Vem f*n bestämde att junior VM och mina småkronor skulle spelas i Calgary utan att fråga mig? Jag har ju ett jobb att sköta och kan inte titta på en hockeymatch som börjar nu :(

Missar både Lettland-Sverige i natt och Sverige-Schweiz på onsdag. Men fredagnatt och Slovakienmatchen missar jag inte! Och inte heller rysaren Ryssland-Sverige på lördag.

Tyvärr missar jag ju även lillens innebandycup också, årets två stora händelser och jag missar båda *gråter en skvätt*

Men massor av tummar ska jag hålla!


Här är han vår söta lilla innebandyspelare, IBK Aston p-00. Men de ska spela i serien för p-99. Håller tummarna för dig ❤

1 kommentar:

  1. Haha du är rolig du. Förstår att det är trist när man är intresserad, speciellt med sonens cup. Men vilken fin kille du har, han kommer att bli farlig när han blir stor :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera