torsdag 22 december 2011

22 December 2011 - Julmys

Glöm inte bort att njuta av den kommande julen!

Många stressar sig halvt fördärvat för att hinna allt, jag själv är inget undantag. Vad som däremot är ett undantag detta år är att jag helt släppt stressen när det kommer till städning, tror bestämt julen kommer och går fast jag inte tvättat fönster och dammat lister. Men jag känner mig stressad över att julmaten inte är inhandlad samt att jag fortfarande saknar tre klappar.

Men trots att många av er känner sig stressad, försök göra den sista kvällen innan jul till en kväll i lugn och frid. Hoppa i dina mysigaste plagg, sätt på lite härlig julmusik, värm lite glögg och slå in era sista klappar i lugn och harmoni.

För min del är det inte riktigt jul om man inte har en massa julmusik och då menar jag stämningsfull musik inte Hej tomtegubbar.
 Här är tre skivor som står mig varmt om hjärtat:
Jill Johnson - Välkommen Jul
Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul
EMD - Välkommen hem

Sedan ingår givetvis en drös med tända ljus, men glöm inte att blåsa ut dem efter er!
 Lycka till med ert julmys ♥

Julmys enligt mig.
Pyjamas 249 kronor hos H&M
Ljusstakar från Mateus
Raggsockor från Kappahl
Pallen med våra julklappar på är köpt på Rusta
♥ KRaMaR FRåN MiG ♥

3 kommentarer:

  1. Vi verkar ha samma musiksmak du och jag. Jag ska njuta av morgondagen, har både handlat och städat redan:)
    Godnattkramen Ingela

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft rejält med julmys nu. Själv flyger jag till Spanien tidigt i morgonbitti för att fira jul och nyår med min syster :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. A-L, Spanien låter inte helt fel. Antar att det inte är någon vit jul för er del =)
    Hoppas ni haft en trevlig julafton och att resten av Spanienvistelsen blir lika trevlig!
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
    Kram Annica

    SvaraRadera