onsdag 21 december 2011

21 December 2011 - Jul- och nyårsblåsa


Till jul och nyår vill man ju gärna klä sig lite fint, den lilla svarta kanske åker fram eller så är man lite mer "vågad" och satsar på lite mer färg i år. Kan ju vara läckert annars att matcha den lilla svarta med ett par läckra röda pumps, som de nedan från Ed Hardy ♥

Här nedan ser ni vad jag gärna skulle vilja ha på mig på jul och nyår

Svarta stövletter 299 kr från H&M
Svart chiffongklänning med trekvartsärm 349 kr H&M
Röda läckra mockapumps Ed Hardy 999 kr från Heppo
Svart ärmlös klänning med avtagbart skärp 299 kr från H&M

Ärmlös puderrosa paljettklänning 399 kr från Halens
Ärmlös brokadklänning i svart/guld 599 kr från Halens
Ärmlös röd satinklänning med pärlor 299 kr från Halens
Svarta pumps i mocka 199 kr från H&M
♥ KRaMaR FRåN MiG ♥

4 kommentarer:

  1. Ujuj vilken kalaspingla du tänker vara på jul och nyår :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Värsta partypinglan :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. Hej och kul att du klickat in på halens.se och tagit fram några favoriter. Jag har ett tips till dig om du vill locka våra kunder in till din blogg så du får fler läsare.

    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se

    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.


    Lycka till och en riktigt god jul önskar jag dig - Anna från Halens

    SvaraRadera
  4. Hej Anna, vad kul att du kommer med tips och idéer till mig =)
    Jag brukar länka direkt till produkten, men jag bloggar för det mesta med min iPhone och jag har inte riktigt lyckats få till det där med länkar i telefonen.
    Men nu har jag lagt in direktlänkar.
    God Jul!
    Kram Annica

    SvaraRadera