lördag 17 december 2011

17 December 2011- Jul på IKEA

Precis som i min blogg och på många andra ställen så har IKEA en egen adventskalender där du har chansen att vinna presentkort på 1 000 kr om du gissar rätt på dagens produkt.
Är nog få ställen som har så fulltaligt sortiment som IKEA, förutom en tripp till mataffären för att köpa lite mat så är detta varuhus det enda du egentligen behöver för att bygga ett helt hem. Sedan kanske man inte vill ha bara IKEA möbler, men det är en annan femma.

Vi har givetvis som så många andra massor av möbler från IKEA, men för mig är IKEA så mycket mer. Vi åker gärna till IKEA för att äta lunch eller bara låta oss inspireras.

Ska du duka långbord på julafton eller till nyår? Låt IKEA inspirera dig och till en billig peng kan du få fint porslin till många personer.
Och för alla de som gärna vill äta julbord, men tycker det är för dyrt, passa på nu i december och njut av Tina Nordströms julbord på IKEA. Jag har själv inte testat, men känner många som har gjort det och de anser att de fått mycket för pengarna. Är givetvis inte samma utbud som på ett stort julbord, men så är ju priset inte detsamma heller. För min del som inte äter allt på julbordet är detta perfekt =)

IKEA's julbord a'la Tina Nordström har bara fått goda vitsord från dem jag känner
Har du inte hittat alla julklappar ännu eller om du behöver komplettera med något smått, gå in på IKEA så är alla problemen löst. Någon snygg fotoram där du kan ge bort bilder på barnen i, en vacker vas eller kruka till julblomman du ska ge bort, en snygg skål eller burk att fylla med julgodis, ljus och ljusstakar till någon lika tokig ljusälskare som mig själv, vackra kuddar, plädar, sängkläder och andra textilier och givetvis julpapper och snören att slå in paketen i.


Julklappsinspiration från IKEA
Mer inspiration hittar du i IKEAS katalog Vinter 2012

Dessutom är det just nu massor av REA på IKEA...så passa på att fynda nu!

Alla bilder i inlägget är lånade från IKEA
Lägg även till deras blogg i er läslista för att kunna ta del av erbjudande och inspiration dagligdags!

1 kommentar:

  1. Klart godkänt för min del, alla de viktiga maträtterna fanns med.
    Hoppas du får en trevlig lördagskväll!
    Kram Ingela

    SvaraRadera