måndag 7 november 2011

Vilken bra dag det blev trots allt =)

Kollegan var tvungen att vabba och jag hoppade in i hans ställe på målprocessen i en av våra supportfunktioner, hade bara tänkt stanna en stund men det var så intressant så jag blev kvar hela tiden. Alltid roligt att få lite insyn i avdelningar som man inte har en aning om vad de gör på, mer än i stora drag alltså. Så nu har jag blivit lovad ett studiebesök så jag får se hur de jobbar också =)

Tyvärr tog den dåliga sömnen och taskiga lunchen ut sin rätt så när jag väl kunde åka hemåt satt migränen som ett spännband över ena sidan av huvudet, och i vanlig ordning blir jag extremt illamående när jag har huvudvärk. Störtade in på toa och sedan fort in i medicinskåpet, ett magiskt piller och 25 minuters sömn var jag redo för kvällens aktivitet...inredningsparty hos härliga Mia ♥. Hade varit tråkigt om jag blivit tvungen att lämna återbud när jag äntligen skulle komma till skott och hälsa på.

Massor av fina saker fick vi se, men tyvärr var de saker jag hade tänkt köpa slutsåld, men jag gick inte helt tomhänt därifrån. Blev ett kuddfodral och en teburk. Och eftersom Mia är en trogen läsare av min blogg bjöd hon givetvis på kladdkaka, så nu har jag smakat på Chokladmoussetårtan jag lade ut recept på igår...och de var jättegod!

Tack för en trevlig kväll och massor av gott fika ♥

(Tyvärr innebär kladdkakans dag att man måste leva knapert i flera veckor efterråt, iaf om man som jag ätit kladdkaka både till lunch och middag...men gott är det!!)



Dtta kuddfodral och teburk var det som jag slutligen bestämde mig för att köpa.

Det var dessa mysiga vägghjärtan jag hade planerat att köpa, men de var tyvärr slutsåld =(


Dessa två lampor hade mer än gärna fått följa med hem, men plånboken sa ifrån =(
Kika in i Living and Room's mysiga katalog för lite inspiration.
Det är från deras hemsida jag lånat bilderna.


1 kommentar:

  1. Vad synd att vägghjärtarna var slut, de var hur fina som helst! Men du får hålla utkik efter något liknande på andra ställen.
    Kram Ingela

    SvaraRadera