onsdag 30 november 2011

Tröttast i kommunen

Är så förbaskat trött dygnet runt och ändå kan jag inte sova ordentligt. Är så mycket att göra så kroppen aldrig varvar ner, sedan verkar vi släpa runt på nån seg bacill här hemma. Har någon av barnen hemma från skolan var och varannan dag :(

Sen är ju det tråkiga mörkret tillbaka, snön tinade bort och nu är det trist barmark ute igen:(

För att göra december lite roligare tänkte jag göra en liten adventskalender till mig själv och alla andra som är intresserade. Ett roligt tips, pyssel, recept eller något annat skoj om dagen ända fram till julafton.

Hade planerat att testa mitt första tips denna vecka, men många sena kvällar på jobbet satte käppar i hjulet. Men då har jag ist det roliga kvar till nästa helg:)

Men först måste jag försöka sova. Zzzzzz

1 kommentar:

  1. Så fint det blev och väldigt tjusig kameraman :). Du får försöka lugna ner dig lite och börja gå hem från jobbet i tid! Sköt om dig stumpan<3
    Kram Cissi

    SvaraRadera