söndag 20 november 2011

Tjuvstartade adventspyntandet

Kunde inte hålla mig längre så jag var tvungen att bära in alla lådor med adventssaker.

Upp åkte 2 ljuskulor, 2 ljusringar och 2 tyghyacinter. Resten avvaktar jag lite med.

Var på innebandymatch på fm, derby Alba-Aston där vi gick segrande ur striden. Vann med 10-2 :)

Använder ju min iPhone till att knäppa alla bilder numer och de blir väl inte direkt tokbra, men ännu surare blir jag när jag laddar upp dem för telefonen kastar dem huller om buller och inte alls i den ordning jag valt att lägga dem...gahhhh i-landsproblem jag vet...men ändå extremt irriterande

Lite adventspyntat blev det i kök och uterunm idag

2 kommentarer:

  1. Skulle verkligen vilja ha ett uterum som erat. Det är så vackert och hemtrevligt. Vad blir det för färger i granen i år? Själv går jag på klassiskt rött och silver.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Ja, jag gillar vårt uterum väldigt mycket jag med :). Funderade faktiskt på färgval tidigare idag, men jag har inte klurat färdigt. Silver blir iaf en av färgerna, för jag har kärat ner mig i fattigmanssilver ❤. Rött och silver är klassigt och snyggt, du får visa mig resultatet senare. Kram Annica

    SvaraRadera