onsdag 16 november 2011

Sista utvecklingsamtalet avklarat

Vissa perioder på året består enbart av en massa föräldramöten, utvecklingssamtal och andra obligatoriska föräldrarsaker på både skola och idrottsföreningar. Men i dag har vi förhoppningsvis klarat av det sista mötet på ett tag. Mellansonen sköter sig jättebra i skolan, så vi fick gå därifrån stolta och glada =).

Verkar som om lillen och maken turas om att sova middag, nu ligger mannen däckad på sängen och snarkar så huset skallrar...förmiddagsskift är inte hans favorit.

Lillen och jag sitter uppkrupen i soffan och tittar på Arga Snickaren som sänder från Sandviken idag. Jösses hur det ser ut i det huset, här sitter jag och suckar över ett litet hål i väggen (som för övrigt kommer att täppas igen i veckan när PAX fläkten kommer på plats) när de har  hela yttrväggar utan isolering...helt galet!!

Efter att ha givit bort dessa krukor till både söta Mia ♥ och underbara mormor ♥ var jag tvungen att köpa en till mig själv. Har ju tittat på och "klappat" denna kruka i flera månaders tid och nu börjar de ta slut i butikerna.

1 kommentar:

  1. Såg avsnittet jag med, fattar inte varför man gör så där mot sin egen familj?!
    Kram Ingela

    SvaraRadera