lördag 5 november 2011

Ny tvättkorg önskas

Även om inte badrummet/tvättstugan är helt klar så är det en sak som stör mig mest och det år den fula tvättkorgen. Denna blåa plasttvättkorg har följt oss i många år och när tvättstugan såg ut som he*vete tidigare så kvittade det att den stod där. Den försvann liksom i allt det andra fula. Men nu vill jag ju ha en fin, fräsch tvättkorg som passar in i den nya fina tvättstugan.

Har hittat tvättkorgen jag vill ha, men 1 490 kr för något att lägga smutstvätten i låter inte allt för lockande. Men maken lovar att han kan bygga en exakt likadan, så mitt hopp står till att han också kommer att göra det. I ärlighetens namn kan jag nog göra det själv, för så simpel är konstruktionen =)

Jag kommer att sjunga hela vägen till Återvinningscentralen när det är dags att kasta den här...


...och istället ha något liknande den här i tvättstugan ♥




Bilderna på den vita tvättkorgen Vindön är lånade från drytrend och den är
designad av Sofie Hilmersson 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar