lördag 19 november 2011

Klumpedunsen

Gårdagen blev ingen hit, bara en massa tjafs och strul och jag lyckades med ovanligt många klumpiga saker. Att jag ger mig själv ett eller två blåmärken om dagen är helt normalt, men igår lyckades jag nästan nocka mig själv genom att slå i hakan i ett hörn (även foten värker då jag klev på dammsugarkontakten på golvet och därmed föll framåt). Jä*lar vad ont det gjorde...och fortfarande gör =(

Men lite bra hade vi det också. Mellansonen och jag var på stan en sväng för att klippa hans hår och köpa mössa och vantar. Hittade det vi tänkt oss (mamman slog till på en mössa och vantar också) och vi hittade även två snygga t-shirts på rea. Sedan blev det myspys med Syster Yster och Idol på TV =)

Fredasmys med ljus och godis =)


2 kommentarer:

  1. Aj, det lät inte skönt. Måste skamset medge att jag skrattade gott åt inlägget. Du är så härlig som delar med dig av alla dina klumpigheter med glimten i ögat. Vet att du har det tufft, så fortsätt kämpa på ditt härliga sätt!
    Många kramar från A-L

    SvaraRadera
  2. Tack Anna-Lena ❤ och du får gärna skratta åt mina misstag, det gör även jag ( när det inte gör allt för ont vill säga). Sköt om dig! Kram Annica

    SvaraRadera