lördag 26 november 2011

Kan det komma lite snö nån gång?

Är visserligen inte bara det trista novembervädret som äter upp mig levande, men det är verkligen droppen som får bägaren att rinna över! Jag vill ha snö...NU!!! En dm snö och allt blir så mycket ljusare och finare, och jag blir genast på bättre humör.

Idag verkar solen iaf visa sig, tur för nu har vi haft så många dagar med grådis och duggregn *urk*

Nu är det gasen i botten som gäller idag om jag ska hinna allt på mitt schema, har en massa adventssaker som ska fram, gardiner som ska bytas, sängar som ska bäddas rena och en låååång tripp till affären för alla skåp ekar tomma när vi öppnar dem...tur vi har kombi =)

Adventsljusstaken i köket förra året...notera all vacker snö utanför fönstret *saknar*

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det trist med barmark. Jag är ju van med gröna jular men jag lider med er som brukar ha en vit vinter. Mysig blogg du har, kikar garanterat in fler gånger.
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittat hit till min blogg och jag hoppas du kikar in fler gånger.
    Kram Annica

    SvaraRadera