söndag 27 november 2011

Kampanj hos Designonline


Hos Designonline kör de nu massor av bra kampanjer, bla hittar man den stora Marimekko skålen i klarglas till halva priset, vidare kan man klicka hem den stora vackra Aalto vasen och få den lilla på köpet.

Kika in och få lite julklappstips eller kanske klicka hem något till dig själv? Aalto vasen skulle mer än gärna få ligga inslagen under granen till mig tillsammans med någon vacker Marimekkoskål eller en Kivilykta i någon fin färg =)


Dessa båda varor hittar du på kampanjpris hos Designonline.
Överst är Aalto Duo Vas - Den klassiska aaltovasen kommer nu i två pack med en liten och en stor vas som är en perfekt inredningsdetalj eller en uppskattad present!
Den nedersta bilden är en stor Marimekkoskål - Den tidlösa, klassiska Marimekkoskålen från Iittala är mer populär än någonsin. Den är en utmärkt present och samlarobjekt och passar lika bra till servering som dekoration. Finns i många vackra färger.


Förutom dessa båda skönheter ovan finns ju så mycket mera att beställa på Designonline. Tyvärr fanns inte de härliga Kivilyktorna på kampanjpris just nu, dem kan man aldrig få för många av!
Och även Marimekkoskålar i olika färger och storlekar är något jag skulle vilja ha, men denna gång var det bara den i klart glas som var på kampanjpris.



Visst är de vackra? Med alla härliga färger, man blir glad bara av att titta på dem =)
Kivi från Iittala är den lilla ljuslyktan som passar överallt, när som helst på året, ensam eller i grupp om många färger. DEn finns även i en större variant i samma vackra färger.
Bilder lånade från designonline


3 kommentarer:

  1. Synd bara att de är så jäkla dyr, men jag brukar köpa en lykta till mig själv lite då och då. Så nu börjar jag få en liten samling. Hur många har du lyckats samla på dig?
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Skålarna är så vackra, har redan en blå och en i klart glas. Nu önskar jag mig en grön.
    Kramar från Greta

    SvaraRadera
  3. Greta, jag håller tummarna för att tomten är snäll mot dig i år :).

    A-L, jag har lyckats samla på mig ett gäng. 11 stycken får jag det till, 3 i klart glad, 2 gråa, 2 blåa, 2 gröna, 1 Aqua och 1 hallon.

    Kram Annica

    SvaraRadera