söndag 27 november 2011

Juligt värre på Trivsamt

Älskar butiken Trivsamt här i stan. Är ett måste att ta en sväng in där varje gång jag passerar utanför. Så igår när jag och lillen var på julskyltning tvingade jag med honom in (inte mer än rätt med tanke på att jag sprungit i sportaffärer med honom). Suck och stön blev till plågsamma grymtningar när jag träffade en gammal klasskompis som jag pratade med i hela (håll i er nu ) 4 min...ni förstår vad plågsamt det måste ha varit för honom va?

Jag gillade iaf allt det härligt juliga. Och massor av inspiration och idéer fick jag med mig hem :)

Vill ha allt!

2 kommentarer:

  1. Vilken drömjulgran och en helt underbar butik. Fick han dig verkligen att lämna butiken frivilligt??
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Härlig butik! Förstår att det är en favorit:). Visst blir man full av glädje och inspiration.
    Kramisar À-L

    SvaraRadera