söndag 20 november 2011

Inspiration från Indiska


Indiska är en sån där butik som man bara MÅSTE gå in i, massor av vackra saker och så luktar det ju så underbart. Inte alltid jag handlar något, men man kommer alltid ut därifrån och känner sig gladare på något sätt. Måste vara alla glada färger och lukter som triggar någonting i hjärnan på folk...eller kvinnor kanske...

Nu har jag tyvärr inget Indiska i min stad, så det blir mest när vi drar till huvudstaden som jag får chansen att slinka in och flyya på mitt glädjeförråd.

Hur som helst så är Indiska en av mina favoritbutiker och jag följer deras blogg för att få inspiration och glädje så där lite på avstånd =)


Lite härlig inspiration från Indiska, visst blir man glad av det man ser?
Bilderna är lånade från Indiska..com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar