fredag 11 november 2011

Fridas Gård - inspiration för hem och täppa

Nu när kvällarna blir mörkare och mörkare, längtar jag efter advent. Är så vackert i alla fönster när det lyser stjärnor och ljusstakar. Lika vackert börjar det redan nu bli i alla butiker och webbutiker, för där är julpyntandet redan i full gång. Har några webbutiker jag kikar in i titt som tätt, för även om jag sällan handlar får man såååå mycket inspiration.

Idag hamnade jag hos Fridas Gård och blev stormförtjust i nedanstående bild. Vackert vintrigt och alldelens lagomt, några få saker som arrangeras på ett fat och blir så vackert tillsammans. Oftast har man redan en massa små saker i sina gömmor hemma som man lätt kan arrangera tillsammans. Har kommit fram till att fattigmanssilver är min nya passion ♥

Gå till Fridas Gård och bli inspirerade ni med =)

Vit krona på fat från Fridas Gård, så vacker ♥

1 kommentar:

  1. Ojoj, blir en lång julklappslista i år :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera