måndag 14 november 2011

Ännu fler läckra tapeter från Mr Perswall

Jag har tidigare visat tapeten Signpole från Mr Perswall, min absoluta favorit när det kommer till fondtapeter. Men Mr Perswall har ju så många fler läckra tapeter, och som sagt så är det stora problemet att det finns inga fler väggar att sätta någon tapet på härhemma.

Titta in hos Mr Perswall och hitta din egen favorit genom att klicka HÄR.

Om jag hade en musikintresserad tonåring vore denna tapet det självklara valet...

Tapeten Sound Objects från Mr Perswall
För den ressugne eller geografiintresserade finns denna...

Tapeten Worlds Map från Mr Perswall
Slutligen tyckte jag denna tapet var riktigt häftig, känns precis som om man sitter i bilen och ska köra över bron...

Tapeten I see The Light från Mr Perswall

2 kommentarer:

  1. Har för mig att en av dina söner spelade elbas, gör han inte det längre? Härliga tapeter ;)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Nej, tyvärr. Han slutade efter en termin bara :(
    Kram Annica

    SvaraRadera