torsdag 17 november 2011

Adventsljusstake i betong

Är ju lite svårt att motivera en nya adventsljusstake varje år, men jag har verkligen hittat en jag vill ha.
Man kan väl ha en i varje rum kanske?!

Vi får väl se om jag slår till eller inte, är ju duktig på att vänta tills saker och ting är slutsålda och så står jag där snopet utan.

Du hittar dessa båda Concrete adventsljusstakar i betong hos Mio, den jag föll för är de fyra med siffror. Vill ha....


Båda bilderna är lånade från Mio, där ni hittar dessa två härliga adventsljusstakar i betong ♥

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du är lite avis. ;) Vi har funderat länge nu, men igår slog vi till. Våran bärbara håller på att lägga av helt. Så nu försöker jag flytta över alla kort. Måste köpa en extern hårddisk också!!

    Ljusstakarna var superfina!! Köp båda!! :)

    SvaraRadera