onsdag 26 oktober 2011

Vackra höstdagar och snörvligt värre

De har lovats några vackra höstdagar, hoppas det stämmer. Men skulle det inte stämma har vi rustat oss så gott det går genom att städa ur skrubben och gå igenom alla vinterkläderna. Måste köpa jackor till kidsen, men sen ska vi vara redo för vinterkylan =)

Tyvärr verkar jag ha åkt på influensan eller vad det nu är som härjar fritt på jobbet och lite varstans, huvudet håller på att sprängas, febern rasar, snoret flödar och ögonen svider så jag blir tårögd varje gång jag försöker hålla dem öppen. Har försökt tappert att göra mig klar för att gå till jobbet, men det går verkligen inte, kryper ner i sängen istället och hoppas jag blir piggare tills i mon *snörvel, host, host*


Vackra höstbilder lånade från Villages höst/vinter katalog


1 kommentar:

  1. Hoppas du inte blev sjuk, det har varit så tyst här i bloggen några dagar.
    Kram Ingela

    SvaraRadera