söndag 2 oktober 2011

Söndag i höstens färger

Nu är snart alla träden på vår baksida gul/orange, är så otroligt vackra färger. När solen ligger på ser det ut som om skogen brinner, fast vi är van att ha det så blir man lika facinerad varje år.

Tyvärr har vi inte haft speciellt mycket solsken idag, det vackra vädret vi upplevt i några dagar är nu borta och sämre väder är på väg in. Det är väl iof hösten i ett nötskal, en salig blandning av soliga dagar, halvbra dagar och riktiga busväderdagar.

Ska ta och ta itu med lite inneprojekt idag, finns ju ett och annat att göra i vårt hus.

Ett av gårdagens projekt slutade så här:





Maken hade två stora presenter med sig hem för någon vecka sedan, två stycken kabeltrummor i olika storlekar. Den lilla har jag plaserat utanför ytterdörren och den lite större är nu pyntad och klar i uterummet.


3 kommentarer:

  1. Ett lyckat projekt tycker jag. Blev hur fint som helst =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Hittade till din blogg för någon vecka sedan och nu är jag fast. Har precis köpt min första lgh och din blogg tillsammans med några till inspirerar mig mycket i val av möbler, färger och inredning. Har ni bott länge i ert hus? Hur såg det ut innan ni började rusta? Tack för alla fina bilder och inspiration!!!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  3. Hej och välkommen! Roligt att du hittat hit och att du gillar det du ser. Visst finns det massor av inspiration att hitta i alla dessa vackra bloggar på nätet, nästan för mycket ibland =)
    Vi har bott i vårt hus i snart 5 år och det var ett riktigt ruckel både ut- och invändigt när vi köpte det, så vi har rustat allt utom badrum uppe. Har faktiskt några bilder som vi fick från mäklaren som jag kan lägga ut i ett inlägg framöver, annars hittar du en del av före och efter bilderna om du bl.a klickar på etiketten Huset - Köket och letar dig bakåt i inläggen.
    Lycka till med din nya lägenhet!
    Kram Annica

    SvaraRadera