måndag 24 oktober 2011

På måndag gör jag ingenting...

...är ungefär så jag känner just nu. Datorn bara laggar när jag hemifrån försöker komma in på vår gemensamma disk, så efter att ha hängt sig och startats om flera gånger ger jag nu upp!!!

Skiter i jobbet, får ta tag i det när jag är på plats på kontoret imon.

Har fått flera mail om att det är svårt eller tom omöjligt att lägga kommentarer till mina inlägg. Sorry, måste ha att göra med någon typ av magnetfält jag har runt omkring mig som förstör all elektronik jag går i närheten av =(. Har mailat supporten och frågat vad problemet är, återkommer när det blivit löst.

Men jag har iaf en sjukt snygg blandare i badrummet, får trösta mig med det när allt annat går åt pipsvängen =)

Är så sjukt nöjd med blandaren vi valde till badrummet, Tapwell Evo Waterfall heter den.
Tvålpumpen i bakgrunden är en Lene Bjerre Croco

1 kommentar:

  1. Vilken snygg blandare, härligt att ha ett alldelens eget vattenfall inne.
    /Anna

    SvaraRadera