torsdag 13 oktober 2011

One Piece

Ingen har väl missat plagget One Piece som var och varannan strosar runt med. Vansinnigt ful om du frågar mig, men tydligen har den gått hem hos svenska folket.

Lillen har tjatat och tjatat om att få en och eftersom han är en mycket härlig unge så kunde jag inte stå emot. Men han får bara använda den inomhus och bara hemma, jag tycker inte man går omkring i en babysparkdräkt utomhus om man är äldre än 1 år.

Men jag måste motvilligt erkänna att han är så jädrans söt i den. Efter lite tjat ställde han upp på ett foto, men bara om han inte syntes på bilden och det är ju lätt att ordna med en One Piece...just zip it up!


Lillen i sitt favoritplagg, en One Piece ♥

6 kommentarer:

  1. Jättehärlig dräkt. Äger en One Piece själv och är jättenöjd. Tyvärr lyckades jag få den att krympa i tvätten, hittade däremot en sida som har olika tips och tricks om One Piece som jag starkt rekommenderar. Väljer att länka den i mitt namn. Länkar till en sida om hur man tvättar den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset=)
      Kram Annica

      Radera
  2. One Piece till barn är ju det gulligaste som finns! Tycker jag med, har en till min unge ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är ju söta i plagget. Men på vuxna tycker jag inte den är så gullig haha
      Kram Annica

      Radera
  3. Är det en äkta One Piece eller en one Piece kopia? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna är äkta, inte billig men välanvänd =)
      Kram Annica

      Radera