lördag 8 oktober 2011

Kabeltrumman - min nya favorit gällande inredning

Lastpallen verkar vara den nya innegrejen gällande inredning, men hos mig har det inte sagt klick ännu. Däremot är jag sååå förtjust i kabeltrummor och blev givetvis stormglad när maken kom hem med två stycken till mig härom veckan ♥

Första tanken var att måla dem vita, men då de var fuktiga skulle de torkas först. Nätterna är för fuktiga så även om solen skiner på dagtid blir de aldrig riktigt torra. Jag är inte av den tålamodiga sorten så jag orkade inte vänta, nu får de vara träfärgade och om jag senare vill måla dem vita får jag ta tag i det nästa sommar. Men jag tror de får fortsätta vara naturligt träiga, för de är så vackra precis som de är.

Den lilla kabeltrumman har jag placerat utanför ytterdörren med lite höstiga blommor, ljuslyktor och pumpor. Den lite större kabeltrumman fick flytta in i uterummet och där har jag pyntat med lite plastblommor (blir kallt i uterummet på vintern), ljushus, kandelaber, krona, stenar, snäckor, glasflaskor och en rostig nyckelknippa.

Perfekt yta att organisera sitt älskade lilla krimskrams efter säsong och högtider ♥



De två kabeltrummorna är mina nya favoriter ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar