lördag 1 oktober 2011

Inspiration från Granit

När jag pluggade i Uppsala passerade jag Granits butik varje morgon och kväll. Saknar den butiken supermycket nu när jag inte längre har fri tillgång till den. För de få gånger vi är i Uppsala håller vi till ute vid IKEA och Biltema, aldrig inne i stan.

Men det stoppar ju inte mig från att kika in på Granits hemsida ibland, och när jag har vägarna förbi en av deras butiker i Stockholm smiter jag givetvis in =)

Med tanke på att jag har rörproduktion som mitt levebröd kan jag ju inte annat än älska dessa ljusstakar.
Ljusstake rör heter de och du finner dem under nyheter hos Granit.
Men det finns ju sååå mycket mer som är fint, se nedan i kollaget.

Hos Granit hittar du dessa vackra och inspirerande saker.
Just nu är det mycket industrikänsla och produkter i zink...me like ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar