fredag 28 oktober 2011

Det kom ett paket från Mysiga Hem

Va in på Mysiga Hem och lade en beställning i förra veckan och i måndags fick jag hämta paketet =)

Ska bli så skönt att säga adjö till alla tråkiga tvättmedelskartonger...


...och hälsa den fina tvättmedelsburken välkommen!


Nu önskar sig den fina tvättmedelsburken en bänkskiva att få stå på så den slipper skämmas på golvet.

Tack för alla krya på dig önskningar, jag mår lite bättre idag men de senaste två dygnen vill jag helst inte upprepa. Huvudvärken börjar ge med sig och idag har jag fått i mig ett halvt rostat bröd, så förhoppningsvis är jag på banan igen efter helgen. Tänkte försöka hålla mig vaken en liten stund nu, för ryggen och höfterna tycker inte sängen är speciellt kul just nu. Får se om soffan uppskattas mer =)

1 kommentar:

  1. Hejsan! Besök gärna min julblogg för en chans att vinna 2 biljetter till IKEAS julbord! :) Direktlänk till utlottningen: http://lisasvinterland.blogspot.com/2011/10/tavling-vinn-gratis-julbordsbiljett.html Mvh Lisa

    SvaraRadera