onsdag 28 september 2011

Utan täckning

Hur är det möjligt att bli drabbad två dagar på raken av att inte kunna använda sig av mobilen?
Igår var det 3 som hade problem, och eftersom alla utom jag i vår familj har 3 så kunde jag inte kommunicera med dem. Idag var det min tur, helt plötsligt låg hela företagets mobilnät nere, alltså kunde jag inte få tag på min familj idag heller. Lugnt och skönt för alla med andra ord =)

Idag har jag varit på utbildning hela dagen, har varit rätt så många utbildningsdagar på slutet. Roligt och lärorikt, men man kommer ju så långt efter med sina dagliga arbetsuppgifter. Så nu blir det till att kavla upp ärmarna och hugga i de sista två dagarna på månaden.

Tur man får vila sig i form tillsammans med Idol ikväll.
Uj, vilket startfält det är i år asså, hur ska man kunna plocka ut så några bland så många???



Köpte så vackra vita gladiolus i förrgår på torget i stan

1 kommentar:

  1. Håller med om Idol, Olle var min favorit ikväll.
    Kram Ingela

    SvaraRadera