måndag 12 september 2011

Mysiga hem - inredning på nätet


Hittade en urmysig webbutik idag som jag tänkte tipsa om.


Slänger in några bilder på de favoriter jag hittade i deras webbutik.

Och ännu gladare blev jag när jag såg att de hade Alma Design som en av sina levarntörer

Krukorna i trälåda ovan tycker jag bara är så söta.
Doftljus kan man aldrig få för många av och vanilj är min favorit.
Sidobordet i rotting föll jag pladask för, snygg att ha lite fina ljus och någon växt på.
Tvättmedelshinken har jag kikat på länge, har bara väntat in att tvättstugan ska bli färdigrustad...så snart så =)
Väggorden Coffee Roasted to Perfection kan jag tänka mig på väggen bakom kaffemaskinen, när den hamnat på sin rätta plats



Alla bilderna i detta inlägg är lånade från mysigahem.se

2 kommentarer:

  1. Vilket hätligt litet bord, det vill man ju bara klicka hem =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Tvättmedelshinken är både praktisk och snygg =)

    SvaraRadera